Alverde maska za lice Beauty & Fruity - Organska limeta i organska jabuka



Odlična maska za lice od prirodnih sastojaka, a uz to i vrlo povoljna!


Kao što sam obećala u objavi na fejsbuk stranici, sledi serija recenzija Alverde proizvoda, koju započinjem ovom maskom za lice. Prvi put sam je kupila još jula meseca, i platila je (samo) 66,00 dinara. Možete je naći, kao i sve Alverde proizvode, samo u dm drogerijama.
Ovakvi proizvodi, odnosno, ovakva pakovanja, nikada mi nisu bila posebno fotogenična, pa otuda u ovom postu neobično malo fotografija. :)

Maska je upakovana u dve spojene kesice (koje možete odvojiti), a svaka u sebi ima po 7,5 ml proizvoda. U zavisnosti kako je koristite (da li je stavljate na čitavo lice ili samo na neke njegove delove), od jedne kesice dobićete dva, tri, pa čak i 5 tretmana. Više nego odlično!
Namenjena je čišćenju masne i mešovite kože. Sadrži aktivno jedinjenje cinka, i prilikom redovne upotrebe trebalo bi da pomogne pri normalizovanju stvaranja sebuma, i tako doprinese čišćenju kože. Delotvornost je dokazana na 16 ispitanika.
Evo koje dragocene sastojke još sadrži: suncokretovo ulje, glicerin, ši puter, voćnu vodu limete, voćnu vodu jabuke, maslinovo ulje, kakao puter... Ostale sastojke pogledajte na slici ispod.


Moja koža je mešovita, tako da sam masku koristila na celom licu. Iako sam mislila da će mi isušiti kožu na obrazima, to se nije desilo. Miris joj je baš kao kod kreme iz iste linije (pisala sam o njoj ovde), jak i voćkast, ali se od nje razlikuje po teksturi: maska je gušća i kremastija. Lepo se razmazuje po licu, skoro da se ni ne vidi da je tu, a osećaj je kao da ste naneli deblji sloj kreme. Na licu treba da stoji 10 minuta, ali ja to nekad produžim na 15, jer mi uopšte ne smeta i nema nikakvog svraba, peckanja, niti crvenila.


Ono što me buni i što stvarno ne razumem jeste savet proizvođača da se maska nakon tih 10 minuta nežno umasira. Probala sam to da uradim, a onda su ostaci maske počeli pod mojim prstima da se pretvaraju u mrvice i da se skupljaju na gomilice. Naravno da sam tada morala da isperem masku, i to sam činila i svaki naredni put. Nakon ispiranja, koža je glatka i mekana, deluje čisto i sveže, a ten je ujednačen. Tu je i osećaj prisustva omotača (sloja maske) na licu, ali mi ne smeta, čak je i prijatan. Kao da maska i dalje radi, i nakon ispiranja.
Nije mi izazvala nijednu bubuljicu. Što se tiče lučenja sebuma, ne mogu vam reći da li je maska delotvorna, jer je ne koristim redovno (što bi značilo 1-2 puta nedeljno), već samo kad osetim da bi mi prijala. :) 


Da zaključim: jako dobra maska sa dosta kvalitetnih sastojaka, koja stvarno radi ono čemu je i namenjena. Cena joj je jako niska, i mislim da je vredi probati. Ja ću je i dalje kupovati, dokle god je bude bilo kod nas u prodaji.

 
Da li ste probale ovu masku za lice i koju biste mi vi preporučile?

Нема коментара:

Постави коментар