Balea Nature dnevna krema

Otišla sam u dm sa namerom da kupim neku od Alverde krema za lice, a kući sam se vratila sa ovom kremom. I dobro je što je ispalo tako. :)


 

S obzirom na to da me je tog dana u dm-u zatekla prazna polica sa Alverde kremama, uzela sam jedinu vrstu Balea Nature kreme koja je tada bila u radnji, a to je ona sa organskim maslinovim uljem.


Krema dolazi u pakovanju od 50 ml. Tubica se nalazi u kartonskoj kutiji na kojoj možete videti (za dm robne marke prepoznatljivu) ,,detelinu za održivost''. Jako je važno i lepo što se trude da, kako oni kažu, ,, proizvode što je više moguće ekološki''. ^.^


Da vidimo šta proizvođač kaže o kremi:

Balea Nature dnevna krema 50 ml sa organskim maslinovim uljem 95% prirodnog porekla. Bez silikona, mineralnih ulja i boja. Za sve tipove kože, pa i osetljivu kožu. Hidrira kožu, čini je elastičnom i pruža koži sveži i svilenkasti izgled.
Upotreba: ujutru na očišćenu kožu naneti na kožu lica, vrata i dekoltea i nežno umasirati. Idealno kao podloga za šminku.

Mene je pre svega privuklo to što je krema 95% prirodna, što je bez mineralnih ulja, silikona i boja. Maslinovo ulje smatram vrlo delotvornim kada je u pitanju nega kože, pa se rado opredeljujem za preparate koji ga sadrže. Trebalo mi je nešto što će lepo hidrirati moju kožu, koja je inače mešovita, ali u nekim periodima prilično dehidrirana. Što se tog aspekta tiče, ovom kremom sam sasvim zadovoljna. Na licu se odmah zapaža promena, deluje blistavije i svežije. Lice mi se nije prosijavalo, ili se to dešavalo vrlo retko. Kremu sam uglavnom koristila preko dana, ali nekada sam je stavljala i uveče, kao noćnu, i lepo se pokazala. 


Krema kod mene nije izazvala nikakve negativne reakcije, sasvim je blaga i nežna. Prijatnog je mirisa, ne prejakog, koji relativno brzo ispari.
Nije ništa učinila povodom bubuljica koje se javljaju s vremena na vreme, ali to nisam smela ni da očekujem, jer, prosto, to joj nije ni namena. Ali, dobra stvar je što nije pogoršala uobičajeno stanje. Ispunila je ono što je i proizvođač obećao, a to je hidriranost. 


Ova krema je ispunila sva moja očekivanja, i sigurna sam da ću je opet kupiti. Možda neku drugu iz iste linije (sa ekstraktom organskog paradajza, ili noćnu sa uljem iz semena organskog brokolija).
Ne sećam se tačne cene ove kreme, jer sam je kupila pre više meseci, ali verujem da je bila oko 300 dinara.
Za kraj, evo i sastojaka, za one koje to zanima :)

 
  Da li ste probale neku od Balea Nature krema?

Kakvi su vaši utisci?



Нема коментара:

Постави коментар