Alverde puter za kosu Avokado i Ši puter



Ovaj puter sam kupila negde krajem leta prošle godine. Trebalo mi je nešto što će hidrirati moju suvu kosu, povratiti joj vlažnost i zdraviji izgled. Alverde puter nije baš uspeo u tome. Ne koristim ga već par meseci, a videćete i zašto.

Kada sam shvatila da mojoj dehidriranoj kosi (koja nije ni farbana, niti je peglam) nisu dovoljni regeneratori i prirodna ulja, bacila sam se na čitanje recenzija tražeći pogodan proizvod, po mogućnosti prirodan. Na nekoliko blogova sam naišla na pozitivne utiske o ovom puteru, čak i na oduševljenja ovim proizvodom, te reših da ga probam.

Kao i sve Alverde proizvode, i ovaj možete pronaći u dm-u. Cena je tada bila negde oko 450 dinara za 200 ml proizvoda.



 Pre svega, da vidimo šta o ovom puteru kaže proizvođač:

Avokado i šea puter. Intenzivna nega za suvu i oštećenu kosu. Receptura sa šea puterom, kakao puterom i avokado uljem iz kontrolisanog biološkog uzgoja regeneriše kosu. Prirodni kompleks keratina daje neophodnu vlažnost. Daje slaboj kosi prirodan sjaj. Definiše lokne i pripitomljava nemirnu kosu.
Primena: Pre pranja: ostaviti da deluje 5-10 minuta na suvoj kosi, oprati kosu i temeljno isprati. Nakon pranja: umasirati u kosu i njene vrhove, ne ispirati. Napomena: proizvod čuvati od prskanja vode i nakon upotrebe dobro zatvoriti. Sertifikovana prirodna kozmetika. Bez čistih sintetičkih boja, mirisa, konzervansa. Sirovine iz kontrolisanog biološkog uzgoja. Bez sastojaka na bazi mineralnih ulja. Bez silikona. Dermatološki ispitano. Pogodno za vegane i vegetarijance.


Ambalaža je simpatična, uobičajena za proizvode tog tipa. Plastična, sa zaštitnom folijom ispod poklopca, što mi se posebno dopada. Kad skinete foliju osetite jak, zaista jak miris, za mene čak i prejak, što me nije baš oduševilo. Malo je sladunjav i mučan, pa ume da zasmeta. Bila sam spremna da podnosim taj miris putera, samo ukoliko mi pomogne da se rešim suve kose. :)

Želela sam da koristim ovaj puter na oba načina koja sam gore pomenula, dakle, i kao masku i kao kremu za kosu. Nekoliko puta sam ga stavljala na kosu pre pranja, ali nisam videla nikakav efekat, kao da ništa nisam ni radila. Ponovila sam to nekoliko puta i shvatila da je to samo trošenje i vremena i putera. :)
Međutim, kada sam ga koristila  nakon pranja kose, priča je bila drugačija. Nanosila sam manju količinu putera na mokru kosu. Prvog puta sam stavila malo više nego što treba, i kosa mi je delovala masno i slepljeno. No, sa pravom merom, dobijam kosu koja izgleda hidrirano, i dosta je meka na dodir.
Kasnije sam imala običaj da nanesem puter na skoro potpuno osušenu kosu, i čini mi se da je tada efekat bio još bolji. Kosa je delovala glatko, svilenkasto, i kako oni kažu - pripitomljeno. 


I, sve bi to bilo divno i krasno, da ovaj puter zaista radi nešto sa kosom, da je zaista regeneriše. Međutim, shvatila sam da on zapravo samo prikriva problem i tu suvu i dehidriranu kosu, i kosa samo izgleda hidrirano. Pristala bih ja i na to, ali prestala sam sa korišćenjem ovog putera iz drugog razloga. Nekako u tom periodu stalnog korišćenja, primetila sam u kosi neke izuzetno svetle dlake, narandžasto-žute, koje ranije nisam primećivala. Inače, imam izrazito crnu kosu. Nisam to odmah povezala sa puterom, pa ni sada ne znam da li on ima ikakve veze sa tim, ali tih ,,zlatnih'' :D dlaka je bilo i dalje tu, pojavila se još koja nova, tako da sam odbacila ovaj proizvod, za svaki slučaj. Od tada nisam primetila neke nove svetle vlasi. 
Zaista ne znam da li to može da se dovede u vezu jedno sa drugim, da li neko od ulja koja se nalaze u puteru može tako da utiče na dlaku, ali jednostavno, poklopilo se tako da mi je jedino to palo na pamet. :)


Ostalo mi je više od pola proizvoda, ali ne verujem da ću ga opet koristiti. Piše da je rok trajanja maj 2017., ali ne verujem da bi do tada ostao u ovakvom stanju. Verujem da taj datum važi za neotvoren proizvod.

Ovaj puter nije tako loš, može da posluži kao krema za kosu i da joj pruži zdraviji izgled, ali ja ga verovatno neću više koristiti.
Očekivala sam od njega puno više što se tiče nege, i verovala sam da će mi stvarno oporaviti suvu kosu, ali to se nije desilo. Jer, kad god ne bih nakon pranja stavila ovaj puter (a to se retko dešavalo), kosa je i dalje bila ista, kao da joj do tada nisam pružala ovu dodatnu negu.

Za sam kraj, evo i sastojaka putera: 

 Da li ste koristile Alverde puter za kosu?
Da li je kod vas izazvao slične pojave?





2 коментара:

  1. Ja sam ga namjeravala kupiti,ali sreca da ipak nisam..u međuvremenu sam kupila regenerator od organic shopa shea lily za sjaj i njihovu masku za volumen kose ylany ylang jojoba. Uglavnom odusevljena sam pogotovo regeneratorom,ima jos bolji ucinak nego hvaljeni i preskupi john masters koji sam prije koristila
    Kosa je svilena,glatka i klizi pod rukom dok ga ispirem. I maska je odlicna,samo me je regenerator malcice vise odusevio

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam od ovog putera više očekivala...
      Divno je što ste našli odgovarajuće proizvode, i hvala na preporuci. Imaću ih u vidu pri narednoj kupovini, kad potrošim Alverde regenerator. :)

      Избриши