Sante Family balzam za usne


Po prvi put na blogu - Sante organska kozmetika. Balzam za usne sa kakao i ši puterom ostavio je na mene jako povoljan utisak i ohrabrio me da u budućnosti isprobam i neke druge proizvode ovog kozmetičkog brenda.


U klasičnoj ambalaži nežnih boja, sa simpatičnim detaljčićima iz prirode, ušuškan je balzam nežnožute boje, koji teži 4,5 g i miriše prilično neutralno. Na prvi pogled i prvo mazanje najviše me je podsetio na stari, voljeni alverde od nevena. Ipak, kada se sastav malo bolje pogleda, ima tu razlike.
 

Na prvom mestu, kao i kod alverde balzama, dočekuje nas ricinusovo ulje, ali zatim sledi nešto drugačija družina: ulje slatkog badema, vosak klica pirinča, vosak dobijen iz kore kineskog lakovog drveta, ekstrahovan vosak iz grmlja koje raste u Meksiku, pod nazivom Euphorbia Cerifera, kakao puter, vosak iz biljke Copernicia Cerifera, ši puter, obogaćeno ricinusovo ulje, ulje biljke ostrik, ekstrakt iz lista aloje vere, suncokretovo ulje...

Evo i kompletne liste sastojaka na fotografiji ispod:



Kao što možemo videti, ima tu dosta ulja i različitih voskova (dok kod pomenutog alverde balzama pre svega obiluju ulja). Pravo bogatstvo prirodnih sastojaka! No, to nije uvek garancija da će sam proizvod biti delotvoran.


Moje mišljenje u vezi sa ovim balzamom se u toku korišćenja više puta menjalo. U početku sam bila vrlo zadovoljna i u sebi ga poredila sa svojim pomenutim miljenikom, zatim je naišao period razočarenja, pa opet faza u kojoj ga volim jer sam shvatila da ipak treba redovno da se koristi, a ne jednom dnevno, ukoliko želim da sanira ispucale usne. Zatim, ponovo zbunjenost i mešanje utisaka usled promene mirisa balzama, na šta sam ipak zažmurila, jer mi je kod prirodnih balzama za usne to postalo nekako normalno, jer sadrže puno ulja, i onda se ta pojava čini kao nešto neizbežno. To se desilo i sa eos i alverde balzamom, čini mi se i sa cosnature, ali to za mene nije znak da prestanem da ih koristim ukoliko i dalje dobro rade svoj posao i ukoliko nema nikakvih neželjenih efekata. Promena mirisa nastupila je letos (a kako i ne bi pored onolikih vrućina), ali nikakvih drugih promena nema, tako da ću ga potrošiti do kraja. Eto, vidite sada koliko meni jedan balzam dugo traje! :)
Nakon ove volim te - ne volim te faze, konačno je došao period konačne dopadljivosti, i sada, nakon dužeg korišćenja, mogu reći da mi se balzam jako dopada!




Na usnama ostavlja blag, gotovo neprimetan sjaj, ali zato je osećaj zaštite i hidriranosti prisutan i dugo traje. Nešto je laganiji od alverdea, tako da je više za proleće i leto. Ukoliko vam je koža usana zdrava, nema potrebe za čestim mazanjem, dok kod ispucalih usana ne treba očekivati čudo nakon jednog ili dva nanošenja. Ipak se trudim da tu pojavu sprečim, a ne da čekam da usne postanu suve i ispucale da bih tek tada krenula sa negom.
Mislim da je za zimu potreban neki malo masniji, bogatiji balzam, dok bi ovaj bio odličan za toplije dane, odnosno, za period koji je pred nama. Takođe, uzrok ispucalih usana nije samo neadekvatna i neredovna nega, pa se tako i delotvornost ovog balzama ne može u potpunosti objektivno sagledati.



Zaključak je da je ovo jedan sasvim dobar balzam za usne, bogat prirodnim sastojcima, koji na odličan način neguje usne i štiti ih od spoljnih uticaja. Ukoliko ga koristite jednom do dva puta dnevno, potrajaće baš dugo! Kada ga jednom nanesete, ostaje dugo na usnama, pa zato ni nema potrebe za čestim mackanjem. Kožu usana odmah čini glatkom i hidriranijom, a meni je odličan i kao podloga za karmin. Jedan od boljih prirodnih balzama koje sam imala prilike da probam. ♡

Ukoliko želite, lajkujte Sante fejsbuk stranicu i budite u toku sa svim novitetima i akcijama!



Da li ste probale neki proizvod Sante organske kozmetike?

Koji je vaš omiljeni balzam za usne?

2 коментара:

  1. Ugrizla sam se za jezik da ne bih komentarisala "užeglost" jer kad sam se prvi put čudila u vezi toga i Alverde šminke, doživela sam da mi se za mesec dana užegne sve živo od njihove šminke što sam imala :D
    Ja balzame za usne koristim stalno i više puta u toku dana i sigurno zato nemam problem sa suvim i ispucalim usnama, ali to je kod mene baš navika bez koje ne mogu. Nisam probala Sante i uvek se okrenem jeftinijima jer ih brže trošim ali i moj omiljeni je Alverde Neven <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, bolje nemoj! :D
      Pa da, stvar navike. Ja nekako ne volim da mi stalno na usnama bude balzam, zato kad sam kod kuće retko ga stavljam, jedino ga uveče namažem. Ali, koristim ga čim osetim da su suve, baš da bih izbegla ljuspice i ispucale usne. I ja čekam da istrošim sve koje imam pa da opet kupim Alverde, baš ga nisam dugo koristila. ^.^

      Избриши