Alverde gel za kosu - ekstrakt cveta lotosa i ljubičastog pirinča



Danas na blogu - nešto drugačiji gel za kosu

 

Kada sam još u proleće na policama u dm-u videla ovaj gel, znala sam da ga moram kupiti. Istina je da gelove za kosu baš i ne volim, jer mi se ne sviđa taj ukočeni izgled i neprijatan osećaj kose pod rukama. Neki gelovi čak  ostavljaju po kosi bele tačkice koje podsećaju na perut. Bljak! Ali, kada je u pitanju prirodna kozmetika, spremna sam da proizvodu dam šansu, pa čak i kada je u pitanju gel za kosu. Takođe, u to vreme imala sam baš kratku kosu, pa sam smatrala da će mi gel bar malo olakšati taj period kada je kosa isuviše kratka za šnalice, a ipak duga da bi stajala mirno, odnosno, baš onako kako sam ja zamislila da treba da stoji. :D I zato, eto Alverde gela u dm korpi, a sada i na blogu. Tadašnja cena mu je bila 219,00 dinara, ali mislim da je bio na popustu.


150 ml gela nalazi se u plastičnoj tubici sa čvrstim poklopcem koji ima malenu rupu, pa je lako istisnuti onoliko gela koliko želite. Doduše, ponekad je malo nestašan, ali uglavnom doziranje prođe bez problema.


Kao što možete videti na fotografiji ispod, ovaj gel ne izgleda uobičajeno, nije proziran, već više liči na kremu. Tekstura je, ipak, nekako želatinasta, drugačija nego kod krema. Miriše prijatno, čime se mnogi obični gelovi ne mogu pohvaliti.
 

Od ovog proizvoda ne možete očekivati snažno učvršćivanje i dugotrajnost oblikovane frizure. On može pružiti malo vlažnosti kosi, lagano učvršćivanje i blagu ukočenost pramenova. Probala sam ga i na mokroj i na suvoj kosi, a efekat je skoro isti. Ne ostavlja grozne bele tačkice koje gore spomenuh. Raščešljavanje kose kasnije bude malo teže, ali ne onoliko kao kada su u pitanju obični gelovi za kosu. Mada, obično tako nešto ne bih ni pokušavala, nakon nošenja gela najviše volim da operem kosu. Ovde, međutim, kosa nije tako ukočena, i gel je ne isušuje, pa se nakon češljanja ne primećuje da je uopšte bio na kosi.
A, evo šta proizvođač kaže o njemu:



Kada sam videla da na tubici nema oznake da je proizvod pogodan za vegane, odmah sam proučila sastav gela, jer me kopkalo šta to ima u njemu. Biće da je to Shellac, odnosno proizvod lučenja insekta. Smolasta supstanca koja pravi zaštitni film, rastvara se u alkoholu i koristi za lepljenje. Bez toga ne bi ni bilo gela! 


Sada ga koristim na suvoj kosi koju samo malo navlažim mokrim rukama, i to obično onda kada se kosa, iz samo njoj znanih razloga, previše ispravi pa deluje nekako suvo. Tada gel uspe da bar malo popravi situaciju. Ili, kada vežem repić pa želim da ga malo razbarušim, jer je dosta mali. :)

Sve u svemu, gel nije loš. Od prirodnih je sastojaka, tako da ne oštećuje kosu (mada, ja ga jako retko koristim, ne znam kako bi se pokazao kod svakodnevnog korišćenja), ali zato i ne učvršćuje onoliko koliko bismo želeli. Svakako, kosa sa njim deluje prirodnije i zdravije, tako da ni ne žudim baš za običnim gelovima, koliko god da ponekad umeju da nam olakšaju pravljenje frizure. Da li bih ga ponovo kupila? Ne, zasada. Ali, kada bih opet imala kratku kosu, verovatno bih. :)


Da li ste već probale ovaj gel za kosu?

Нема коментара:

Постави коментар