Logodent pasta za zube sa pepermintom


Nije prva  prirodna pasta za zube koju sam probala, ali jeste prva Logonina. O mojim utiscima čitajte u nastavku.


Očarana do tada isprobanim Logoninim proizvodima (antiridom i maskom), zainteresovana recenzijom na blogu Prirodna kozmetika, pa i privučena tadašnjim popustom od 25%, odlučih da svoje zubiće počastim ovom organskom pastom.


Pre nego što se preselilo na policu u Lilly-ju, 75 ml paste bezbedno je smešteno u plastičnu tubicu, ušuškano zaštitnom folijom i zakrovljeno širim zatvaračem od plastike. Vrlo ,,zgodna'' ambalaža za korišćenje, iz koje se sa lakoćom istisne željena količina proizvoda.


Pasta je potpuno bela, nežnog mirisa peperminta i fine teksture koja joj ne dozvoljava da ,,beži'' sa četkice. Ukus joj je izuzetno blag (volela bih da je malo jači), nema neprijatnog osećaja peckanja u ustima usled prejakog ukusa mentola, koji mi se javlja prilikom korišćenja ,,običnih'' pasti za zube. Stvara jako skromnu penu (što se i očekuje, s obzirom na to da ne sadrži natrijum lauril sulfat ✔), pa, kad želim malo više penušavosti, ja stavim malo više paste. :) Lepo čisti zube, ne iritira desni (nisu se raskrvarile nijednom za vreme korišćenja ove paste) i nakon pranja ne ostavlja za sobom osećaj isušenih usta. Jedino bih volela da su efekat hlađenja i osvežavanje daha malo jači. 

 

Meni je pasta naročito prijala ujutru i u toku dana, dok bih uveče koristila neku pastu sa fluorom. Osećaj čistoće koji pruža je vrlo prijatan, posebno zato što su za to zaslužni potpuno prirodni sastojci, i to se primećuje. ♡ U ,,saradnji'' sa dobrom četkicom, ova pasta odlično radi svoj posao. 😊


Što se tiče zaštite od karijesa (nju proizvođač ne spominje, ali verujem da je to zadatak svake paste za zube, te da se podrazumeva), ne znam kolika je njena delotvornost, jer sam potrošila samo jednu tubicu, a ova njena karakteristika bi se mogla utvrditi tek nakon dužeg korišćenja.
 
 

Pastom sam vrlo zadovoljna i sigurno ću probati još neke iz njihovog asortimana. Pratim akcije, pratite ih i vi klikom ovde. A, od njihove raznolike ponude pasti i važnih informacija u vezi sa njima deli vas samo jedan klik. :) Ukoliko je nekoj od njih istek roka trajanja blizu, naći ćete ih ovde, sa 25% popusta.


Da li ste probali Logodent paste za zube?
Koju biste mi preporučili? 

Нема коментара:

Постави коментар