Weleda serum od nara

Evo još jednog, meni posebno dragog, proizvođača prirodne kozmetike na mom blogu. U pitanju je nemački brend - Weleda.



Iza ovog nemačkog brenda sertifikovane prirodne kozmetike stoji 95 godina duga tradicija. Kako sami kažu, tajna njihovih receptura nalazi se u prirodi. Rezultat su proizvodi za negu koji jačaju prirodnu snagu kože dajući impulse tamo gde su neophodni - sasvim individualno za lepotu koja dolazi iznutra, a koja se vidi i oseća. Svi Weleda proizvodi su sa NaTrue sertifikatom što je potvrda za najviši standard prirodne i organske kozmetike. Od velike im je važnosti i odgovorno ponašanje prema prirodi.
Njihov osnovni moto glasi:

🌺 U harmoniji sa čovekom i prirodom 🌺



Weleda ima širok asortiman proizvoda podeljen u više linija. Među njima nalazimo sve što je potrebno za negu lica, tela i kose, a imaju i proizvode za negu beba, kao i posebnu liniju proizvoda namenjenih trudnicama i dojiljama.
Serum o kojem pišem je sastavni deo linije koja pruža aktivnu regeneraciju kože, a osnovni sastojak čitave te linije jeste nar. U Weleda brošuri kažu:

,,Plod nara je simbol mladosti. Semenke nara su bogate nezasićenim masnim kiselinama koje podstiču regeneraciju kože. Takođe imaju antioksidativna svojstva pa deluju na slobodne radikale i na taj način štite kožu od starenja. Nar koji se koristi u Weleda proizvodima je gajen u Turskoj''.



U pomenutoj liniji možete naći dnevnu kremu od nara, noćnu kremu od nara, kremu oko očiju od nara, kao i ovaj serum od nara za sve tipove kože. Svi ovi proizvodi namenjeni su zrelijoj koži, a uloga im je aktivno regenerisanje kože i umanjenje znakova starenja tako da koža izgleda blistavije i mlađe. 



30 ml seruma od nara  smešteno je u lepu i jednostavnu bočicu od čvrste plastike, sa pumpicom koja se krije ispod zatvarača i koja omogućava lako i umereno doziranje proizvoda. Veoma praktično i higijenski. Bočica je zatim smeštena u kartonsku kutiju koja može da se reciklira, a tu je i oznaka FSC kojom se potvrđuje da su prirodni resursi za izradu ambalaže dobijeni iz šuma kojima se odgovorno upravlja. :)
U kutiji ćete naći i neku vrstu manjeg prospekta u kojem se govori o samoj liniji proizvoda, sastojcima i o Weledi uopšte, ali vam neće biti od pomoći ukoliko ne razumete nemački jezik.



Ovo je učvršćujući serum za zrelu kožu koji bi trebalo da dubinski hidrira, jača i regeneriše kožu. Njegovi aktivni sastojci su:

🌺  nar - deluje antioksidativno,
🌺  aloja vera gel - intenzivno hidrira,
🌺  proso - regeneriše kožu i pomaže joj da zadrži vlagu,
🌺  trnjina - stimuliše metaboličke funkcije kože.

Na listi sastojaka naći ćete i alkohol, na visokom drugom mestu, dok je na sledećem mestu glicerin. Evo i kompletne liste:



Struktura proizvoda je vrlo retka, gelasto-vodenasta. Miris je blag, voćkast i nežan, prirodan. Potrebna je vrlo mala količina seruma da biste lepo namazale lice i vrat. Meni je u početku bilo čudno to što je on toliko redak, nisam navikla na to. Ali, baš zbog toga se vrlo lepo razmazuje i koža ga, čini mi se, istog trena upije! Kako ja imam mešovitu kožu, prijaju mi tako lagani proizvodi koji ne maste dodatno lice, u mom slučaju t-zonu. Zato ja nisam nakon ovog seruma imala običaj da stavljam kremu, već bi on činio moju celokupnu negu tog dana. Iako proizvođač savetuje nanošenje i ujutru i uveče (pre dnevne i noćne nege), ja sam ga koristila samo ujutru.




Ovo je prvi serum koji sam probala, i drago mi je što je to baš Weleda. Imala sam sreće da ga osvojim u nagradnoj igri na Weleda facebook stranici još prošle godine. Nije mi smetalo to što je namenjen zreloj koži, jer ovo je čista prirodna kozmetika, i smatram da nikako ne može da škodi i mojoj mlađoj koži. Po nanošenju seruma odmah se oseti neka svežina na licu i prijatna blaga zategnutost. Koža odmah deluje blistavije, osveženo i hidrirano. Nisam osetila nikakvu neprijatnost na licu, nije bilo crvenila, peckanja i sličnih pojava. Moja koža ume da bude osetljiva, a na ovaj serum je baš lepo reagovala. :)
Istraživanja pokazuju da su nakon 4 nedelje redovnog korišćenja ovog seruma bore smanjene za 29%, ćelije obnovljene +23%, a hidratacija se povećava za 8,6% već 30 minuta nakon nanošenja. 
Što se tiče bora, to ne mogu da vam potvrdim iz tri razloga: 1. nisam redovno koristila ovaj serum, već samo onda kada osetim da to mojoj koži treba; 2. moje bore smejalice nisu tako naglašene, tako da se one uglačaju čak i odmah po nanošenju neke kreme (mislim na borice oko očiju), pa pretpostavljam da su samo rezultat slabe hidriranosti; 3. ovaj serum se ne stavlja na zonu oko očiju. :)




Mislim da je Weleda serum od nara jedan vrlo delotvoran proizvod, sa jako kvalitetnm sastojcima, i meni je jako prijao. Ne znam kako da objasnim, ali koža oseća da ste na nju stavili nešto prirodno, nema nikakvog osećaja tereta, veštačkih mirisa i lažnog, površinskog osećaja nege. Prirodni sastojci ovde stvarno nešto rade i to se oseti već nakon prvog korišćenja. Hidrirana, mekana i osvežena koža koja deluje čvrsto i zategnuto - to pruža ovaj divan proizvod. Svakako bih želela da probam i druge Weleda proizvode, posebno one iz Linije proizvoda od irisa.


Sve što vas zanima u vezi sa Weleda proizvodima možete pronaći na njihovom zvaničnom sajtu, Weleda facebook stranici, kao i ovde.

Cena seruma je nešto više od 3.000 dinara. 


  Da li ste probale Weleda serum od nara?

Koji je vaš najdraži Weleda proizvod?



Нема коментара:

Постави коментар