Alverde olovka za oči


Svi vi koji me pratite preko facebook stranice mogli ste da svedočite mojoj radosti kada sam napokon našla ovu olovku u dm-u. :D Nakon nešto više od mesec dana korišćenja, svoje utiske delim sa vama.


Što se šminke tiče, zaista ne koristim puno toga. Jedino što baš volim je maskara. Poslednja 3 meseca to je svakako Alverde maskara (o kojoj sam pisala ovde). Međutim, pored maskare, jako su mi drage olovke za oči, i to uglavnom crne. Dugo ih već koristim, jer mi lepo upotpune efekat maskare, pa mi pored toga više ništa nije ni potrebno, a moje oči deluju diskretno naglašene. :) Kada sam videla da ih Alverde ima u ponudi, dala sam se u potragu!
Dugo ih nikako nisam mogla pronaći u dm radnjama. Ili ih uopšte nije bilo, ili je bilo po 2, 3 primerka, ali u nekoj drugoj boji. Bila sam strpljiva, i nisam želela da posegnem za sličnim proizvodom drugih brendova. Kada sam ih jednog dana videla, sunce me je ogrejalo! :D


Platila sam je 230 dinara. Jedino što sam mogla saznati čitajući sa ambalaže je sledeće:

Alverde olovka za oči br. 01. Bez čisto sintetičkih konzervansa. Oftalmološki ispitano. Pogodno i za osobe koje nose kontaktna sočiva. 
Rok trajanja je 12 meseci nakon otvaranja, što je sasvim dovoljno. Olovčica je bila ulepljena lepljivom trakom, tako da je nemoguće otvarati je u radnji i to mi se sviđa. O sastavu bi trebalo da se informišemo preko neke knjižice, papirića, ili nečeg sličnog (bar je tako naznačeno na ambalaži), ali tako nešto nisam videla na policama. :( Možda samo nisam pažljivo pogledala... 


Kao što vidite na slici iznad, olovka nije lepo naoštrena. Nisam je uslikala kada je bila nova, a nakon toga nijednom nisam uspela da je naoštrim kako treba. :/ To je jedna od stvari (može se reći i glavna) koja mi se kod ove olovke ne dopada. Drvo se lepo reže, ali ,,srce'' olovke je previše mekano i tako se lako lomi, da nikako ne može da bude potpuno oštra. Sad mi je palo na pamet da je trebalo možda da je stavim u frižider pre oštrenja! :)) Da, probaću i tako, i dopuniću recenziju! ;)
Druga stvar na kojoj bismo mogli da joj zamerimo je to što se na kapcima malo razmazuje. Ja je tu ionako ne stavljam, ali sam samo probala da vidim kako će se pokazati. Prilično brzo su se kapci zamazali. Moguće je da ne bi došlo do toga kada bih imala podlogu za senku, ali pošto to ne koristim, nisam mogla da probam. 


Ostavlja zaista jak trag, dosta postojan. Ja je koristim samo na waterline-u, i baš dugo ostaje tu. Intenzitet boje se, naravno, vremenom smanji, ali i dalje se vidi. Ne razmazuje se ispod oka, ne izaziva mi crvenilo, svrab, peckanje - ništa! Lako se nanosi, nikako nije suva, baš naprotiv - mekana je i masna. Vrlo sam zadovoljna njome i ne nameravam da je menjam. :)


Baš mi je drago što među Alverde dekorativom pronalazim zadovoljavajuće proizvode, i nadam se da će tako biti i ubuduće. 

Da li ste probale Alverde olovku za oči?

Da li ste probale išta od Alverde šminke? Šta biste mi preporučile?

Нема коментара:

Постави коментар