Galete sa prelivom od čokolade i kisele pavlake

Vikendom volim da spremim nešto slatko, pa su tako juče nastale ove ljupke galetice, a u istom danu i nestale :D.


Ranije sam ih pravila po jednom drugom receptu, ali mi je uvek nešto falilo. Bile bi previše mekane ili previše masne, nikako da sve bude kako treba. Onda sam izmenila recept, i dobila savršene galete!

Za njih će vam biti potrebno sledeće:

Za testo:
  • 3 jajeta
  • 200 g šećera
  • 200 ml mleka
  • 170 ml ulja
  • kesica vanilin šećera
  • pola kesice praška za pecivo (možete i celu, ali ja nisam)
  • 550-600 g brašna 
Za preliv:
  • kisela pavlaka
  • šećer u prahu
  • čokolada za kuvanje, ili bilo koja druga, po želji :)

Odvojite belanca od žumanaca i penasto ih umutite. Postepeno dodajte šećer i vanilin šećer. Kada to lepo umutite, dodajte žumanca, ulje, mleko, i postepeno dodajte brašno pomešano sa praškom za pecivo. Sve lepo sjedinite, i smesa za galete je gotova! :)

Aparat za galete malo nauljite, i stavljajte smesu da se peče. Dovoljna je količina otprilike jedne manje kutlače. Videćete i sami, nisu ni svi kalupi isti.
Od ovakvog testa galete su, meni, divne. Ni preslatke, ni masne, a dovoljno čvrste i u isto vreme meke. :) Sigurno ostajem pri ovom receptu.

Kada završite sa pečenjem, na red dolazi preliv. Tu postoji bezbroj mogućnosti, od voćnih sirupa, šlaga, sladoleda, svežeg voća, čokolade, marmelade... Galete imaju tako neki neutralan ukus, pa se lako uklapaju uz sve. :)

Ja sam se ovog puta odlučila za slatku kiselu pavlaku :) i čokoladu. Jednostavno je: u kiselu pavlaku dodajte šećera u prahu onoliko koliko se vama svidi, izmešajte ili ručno ili mikserom, stavite na galete, i sve to prelijte čokoladom otopljenom na pari.
Ukus je vrlo zanimljiv, slatko-kiselkast. Namerno nisam dodavala previše šećera, jer sam želela da se oseti i ta kiselost koja podseća u ovoj kombinaciji na neko voće. :) Eto, kao da ste uz šlag i čokoladu stavili i neko kiselkasto voće, takav je ukus. ^.^

Brz i jednostavan kolač, svima poznat, a uz različite prelive i dodatke može postati neobičan i jedinstven. Pustite mašti na volju, igrajte se ukusima, i uživajte u poslasticama.

Obavezno mi pišite u komentaru ukoliko budete pravili kolač po ovom receptu.
Slobodno mi možete slati na facebook stranicu bloga svoje fotografije ovog kolača u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici. :*


Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар